Gyakori kérdések
Mennyi ideig fog futni a kampányom?
Bármilyen összegről is beszéljünk csak megbecsülni, vagy szabályozni tudjuk a kampányra szánt összeg időtartamát, mivel az elszámolás nem időalapon történik, hanem kattintás azaz látogatók alapján.
Ez nagymértékben függ az adott gazdasági szektortól, az adott kulcsszóra jellemző versenyhelyzettől stb. Napi limittel a költségek azonban meghatározhatók és amikor azt eléri, attól kezdve aznap nem jelennek meg a hirdetések.
Hogyan lehetek én az első a Google találati listájának szponzorált hirdetői közt?
Ez több beállítás együttes eredményeként érhető el, de az adott sorrend bármikor megváltozhat. A sorrend függ az egy kattintásért beállított költségkerettől, az oldal relevanciájától, a hirdetés szövegétől mely befolyásolja a keresők érdeklődését ami kihatással van a google által számított minőségi pontszámra. A minél attraktívabb és relevánsabb hirdetések juthatnak legelőre megfelelő költségbeállítással.
Milyen statisztikát küldenek?
A kampány eredményességére vonatkozóan közvetlenül a google küld statisztikát az ügyfelek által igényelt rendszerességgel.
Miért bízzam ügynökségre a Google vagy Etarget hirdetést?
Természetesen bárki indíthat önállóan kampányt a Google vagy az etarget rendszereiben, de a tapasztalatunk az, hogy a kampánytervezés és kezelés már szakértelmet igényel és nem kevés időráfordítást. Munkatársaink a Google által kiállított vizsgabizonyítvánnyal rendelkeznek, mely biztosítja ügyfeleinket a szakszerű munkavégzésről.
Önök garantálják a vásárlókat?
Vásárlókat nem tudunk garantálni, azonban olyan érdeklődőket igen akik kimondottan az Önök termékét vagy szolgáltatását keresik a Google-ban, hiszen ez idézi elő a hirdetésük megjelenését. Ezek a keresők azonban már könnyebben vásárlókká konvertálhatók, de ez függ az Ön és versenytársai kínálatától is.
Mekkora hirdetési kerettel érdemes indulni?
Ez nagymértékben függ az adott iparágtól és annak a Google keresőjében kialakult versenyétől. A hirdetési költségeit azonban folyamatos kontroll alatt tarthatja, hiszen a kampány alatt is bármikor megváltoztathatja az egy napra szánt keretösszeget.
Hány kulcsszót határozhatok meg hirdetésemhez?
Erre vonatkozóan nincsen korlát, de egyéb okok miatt nem célszerű nagyon sok kevésbé indokolt kulcsszavat is felvenni. Szakembereink tanácsot adnak azok kiválasztására vonatkozóan, melyeket tetszés szerint Ön kiegészíthet, vagy módosíthat.
Lehet-e módosítani a kampány alatt a hirdetés szövegén és kulcsszavakon?
Az a jó hírünk, hogy a rendszer rugalmasságának köszönhetően szinte bármikor módosítható a megjelenített hirdetés szövege és a hozzájuk tartozó kulcsszavak, melyek a beállítástól számított maximum 30 percen belül megjelennek.
Mi történik, ha lejár a kampány?
Arra törekszünk, hogy minden ügyfelünk elégedett legyen szolgáltatásainkkal és továbbra is ránk bízzák keresőhirdetéssel kapcsolatos kampányaik kezelését. A keretösszeg ismételt feltöltése esetén zavartalanul futhatnak tovább a megjelenések.